Na enkele jaren copywriten voor middelgrote reclamebureaus besloot Lisa Lefever om als zelfstandige copywriter te starten onder de naam ‘Palabra’ (wat Spaans voor woord is). Samen met een team van freelance vertalers, designers, fotografen, developers en online marketeers krijgt ze, naar eigen zeggen, “elke reclamejob sneller en beter gedaan” (Adios valse bescheidenheid!).

Lisa is 29 jaar en taal- en letterkundige met een hart en een hoofd voor Nederlandse en Spaanse copywriting, typmachines en postkaartjes. Naast Palabra en schrijven is ze zot van reizen in binnen- en buitenland, fietsen, koken, eten, gaan eten en trainen voor om-ter-meeste-letterkoekjes-in-je-mond. Daarnaast wil ze samen met een team van freelancers een tool ontwikkelen om de creatie van alle soorten content (bv. sociale-media-berichten, persberichten, interviews, blogs, vlogs, …) nog vlotter te laten verlopen. Ze richten zich zowel op start-ups en grown-ups die hun verhaal op een snelle, heldere manier willen vertellen.