Laura (26) wil met haar lingeriemerk WYF een volledige beleving aan vrouwen bieden.

WYF staat nog in de startblokken maar wat we zeker al kunnen zeggen is dat het kleurrijk, sexy en een tikkeltje funky is. Met de naam WYF wil Laura de nodige humor in haar merk steken.
“Het is een knipoog naar het plat Antwerpse ‘wijf’, maar de wijven waar ik op duidt zijn sensueel en gedurfd. Het voornaamste daarbij is de pasvorm en het draagcomfort. Ik wil dat vrouwen zich sterk en zelfzeker voelen in mijn stuks en niemand ziet er sexy uit wanneer je constant je string uit je bilspleet moet graven.”

Via vrienden is Laura bij BAAS terecht gekomen. Tijdens de sessies heeft ze leren pitchen en planningen maken. Over een jaar wil ze de eerste launch van WYF waarmaken.
Op lange termijn zou Laura graag haar eigen fysieke zaak hebben, maar hierin wil ze zich vooral onderscheiden van andere lingeriewinkels. 

“Ik wil vrouwen een hele beleving aanbieden met mijn lingerie. Door mijn gewaagde keuzes in kleur, vorm en de ervaring in de pashokjes wil ik dat vrouwen hun eigen identiteit terugvinden in de stuks. Lingerie moet iets over jezelf zeggen, iets uniek en intiem.”

Laura wil alles volledig op een duurzame manier aanpakken, van lokale productie tot ecologische materialen. In de toekomst hoopt ze ook andere creatievelingen te kunnen betrekken in haar ondernemersidee. Wie al enkele stuks van WYF wilt bewonderen kan het alvast vinden op Instagram: @wyflingerie.